Det var bara jag på gymmet i dag. Det känns lite extra lyxigt. Bästa tiden att träna är strax efter lunch, vid tvåtiden på eftermiddagen, då har jag slutat mitt jobb för dagen och alla andra gått tillbaka till sina efter lunchträningen. På bilden har jag just överlevt en vända höftlyft med fot på bosöboll. Som jag nämnt tidigare så ser jag lite hejsan svejsan ut när jag tränar.
I bland ser jag hejsan svejsan ut när jag inte tränar också….
Hejsan svejsan!
/Titti.

